Bikecheck: Ben Boyko
Po rozhovoru s Benem Boykem, který jsme vám přinesli ve minulou středu se nyní podíváme i na Benovo kolo.
Po vítězství na loňském Crankworxu (Kokanee Crankwork – obrovský bikefestival v Whistleru www), kde sedlal allmoutain bike Norco Six, nabídlo Norco Benovi možnost navrhnout si kolo podle svých představ a tak vzniklo Norco Five, speciál pro dirt jump, fourcross a především slopestyle. Ben nám jeho promodel sám popíše.
Když jedu slopestyle potřebuju kolo na kterém si zaskáču jak na dirtech, tak i zároveň můžu skočit osmimetrový drop. Na Sixu se špatně dirtovalo a 4×xxx bylo zase slabší na dropech.
Tlumič Fox DHX Air, nízká váha a přitom 12,5cm zdvihu
Proto jsem se rozhodl udělat něco mezi tím. Geometrie rámu vychází ze Sixu, výraznějších změn doznala zadní stavba, která je kratší a především hlavová trubka, která má daleko strmější sklon. Zdvih by měl být 10 – 14 cm.
Homemade úprava krytky krku vidlice Jamieho Wakelinga
Nyní je vyrobeno pouze 10 těchto exkluzivních rámů, určené pro Norco team a testovací ridery. Seriová výroba je naplánovaná na příští rok, k dispozici bude jak celé kolo, tak i jenom rám – obojí pravděpodobně ve dvou velikostech.
Benovo kolo je již teď připraveno k obhajobě vítězství na Crankworx 08
Zdroj: NSMB
Podobné články
- Interview: Ben Boyko - 20.2.2008